Menu

INTERIM MANAGEMENT

Paul van Berkum interim management levert diensten in operationeel management, logistieke verbetertrajecten en supply chain vraagstukken in de vakgebieden logistic management, Supply Chain management en operations support.

Als interim manager in supply chain management richt ik me op het optimaliseren van processen, het begeleiden van mensen en het verbeteren van de prestaties van de supply chain. Ik ben gespecialiseerd in het analyseren van bestaande processen en het implementeren van verbeteringen om efficiëntie te verhogen en kosten te verlagen. 

Samen met opdrachtgever en medewerkers werkt ik aan meer rendement van de bestaande bedrijfsprocessen.  Ik richt me hierbij op het operationeel aansturen van uw operatie, logistiek of distributie. De rollen die hier goed bij passen zijn site manager, manager customer service, logistic manager, operations manager.  

Ik pak snel mijn verantwoordelijkheid en lever direct toegevoegde waarde met denk- en daadkracht. Ik maak makkelijk contact in iedere laag van de organisatie en bereik met mijn positieve grondhouding verbinding in uw organisatie en met uw klant.  

MIJN AANPAK

RICHT ZICH OP DRIE VERSCHILLENDE FACETTEN: 

People

Met mijn aanpak motiveer ik mensen om actief een bijdrage te leveren aan het behalen van de gewenste resultaten. Ik begeleid teams in hun werkzaamheden om samen het maximale rendement te behalen. Tevens stel ik een programma op voor leiderschaps- en teamontwikkeling waardoor mijn inzet goed geborgd kan worden. 

Processes 

Door mijn ervaring in verschillende logistieke bedrijfstakken heb ik snel inzicht in de werkprocessen. Na een analyse definieer ik een plan van aanpak met daarin het herontwerpen en optimaliseren van bedrijfsprocessen, het optimaliseren van de ICT ondersteuning en het opzetten van supply chain verbeterprogramma’s.  

Performance

Een belangrijk punt is het realiseren van tastbare resultaten. In de samenwerking stel ik de noodzakelijke doelen en monitor ik de voortgang met een dashboard of projectoverzichten. Dit geeft een goed beeld van de huidige stand van zaken en de verbeterresultaten. Op deze wijze zet ik samen met het team gerichte stappen om de prestaties te verbeteren. 

richt zich op drie verschillende facetten: 

MEER WETEN OF KENNISMAKEN?